HIFU- High Intensity Focused Ultrasound

Tulokset tunnet ja huomaat!

Mikä on HIFU?

Hifu on täysin uudenlainen ja ainutlaatuinen hoitomenetelmä kauneudenhoidossa. Se kutistaa ja kiinteyttää ihoa ilman kirurgisia toimenpiteitä. HIFUN teknologia perustuu suuritaajuiseen kohdennettuun ultraäänienergiaan, jonka ansiosta impulssi kohdentuu tarkasti moneen eri kohtaan ja kerrokseen kudoksessa.

Tulokset näkyvät nopeasti ja ne ovat selviä. Se on lähes kivuton hoito ja sillä voi hoitaa tarkasti haluttuja alueita.

Hifun toiminta

HIFU (High Intensity Focused Ultrasound) on täysin erilainen kuin Laser, Radiofrekvenssi ym. Se ohjaa ultraäänienergian juuri oikeaan syvyyteen kudoksessa, vahingoittamatta ihoa. HIFU nostaa kudoksen lämpötilaa ja energia stimuloi kollageenin uudistumista. Se kiristää löystyneitä kimmosäikeitä (kollageeni ja elastinen) ja aktivoi kollageenin muodostumista. Näin iho uusiutuu ja kiinteytyy. Väsynyt ja veltostunut iho näyttää nuoremmalta.

SMASH kudos

Ihon alla oleva SMASH kudos venyy ja heikentyy iän mukana. Se aiheuttaa ihon veltostumista ja laskeutumista (kaksoisleuka, kulmien laskeutuminen). HIFU kiinteyttää juuri SMASH kudosta. HIFUN etu on, että hoito saadaan kohdennettua juuri sille alueelle mistä kudos on löystynyt. HIFU hoito kohdistetaan kolmeen eri syvyyteen; dermiksen yläosaan, dermiksen alaosaan sekä pinnalliseen lihaskalvojärjestemään eli SMASH kudokseen. Tämä syvin alue on juuri se mihin kasvojenkohotuksessa halutaan vaikuttaa, jotta saadaan näkyvä tulos.

Kenelle HIFU sopii?

Sinulle joka

• haluat tuloksia, mutta et ole valmis kirurgiseen toimenpiteeseen
  • et halua botoksia tai t√§yteaineita
  • haluat n√§kyvi√§ tuloksia
  • et ole valmis sijoittamaan tuhansia ulkon√§√∂n kohentamiseen
  • haluat kivuttoman hoidon
  • haluat hoidon jonka j√§lkeen voit palata heti normaaliel√§m√§√§n

Hoitokohteet

• roikkuvat posket
  • leuan aluksen roikkuva iho
  • l√∂ys√§ kaulan iho
  • ryppyinen otsa
  • silm√§ymp√§ryksen rypyt
  • ryppyinen decoltee
  • ryppyinen vatsan iho
  • k√§sivarsien 'allit'

Vasta-aiheet

• raskaus ja imetys
  • diabetes
  • epilepsia
  • yleiset infektiosairaudet ja vauriot
  • metalli-implantit, my√∂s hampaissa
  • syd√§men tahdistin ja syd√§nsairaudet
  • tulehtunut hammas
  • akne
  • munuais- ja maksasairaudet
  • t√§yteaineet kasvoilla
  • kirurgiset leikkaukset kasvoilla

Hoito on lähes kivuton. Puudutusta ei tarvita. Hoidon aikana tuntuu pientä pistelyä, kihelmöintiä ja kiristyksen tunnetta. Tämä johtuu SMASH kudoksen kiristymisestä.

Hoidon jälkeen

Suurella osalla asiakkaista iholla on pieniä tuntemuksia. Tunne johtuu syvien kudosten uusiutumisesta ja SMASH kudosalueen kiristymisestä. Alueilla joissa luu on lähellä esim. otsa, leukapielet, voi tuntua arkuutta.

Tuntemukset häviävät viimeistään kahden viikon kuluessa. Normaaleihin hoitorutiineihin voi palata jo heti seuraavana päivänä.

Hoitotulos

Kimmosäikeiden muodostuminen on hidasta ja siksi tulos kehittyy hitaasti 3-6 kk kuluessa. Lopputulos on kuitenkin parhaimmillaan yleensä 2-3 kk hoidosta. Ihon kollageenin määrästä riippuen tulos voi siis näkyä myöhemminkin. Hoito voidaan uusia aikaisintaan 3 kk kuluttua ensimmäisen hoidon jälkeen. Useimmiten hoitoja tarvitaan 1-3 ja ylläpitohoitoja 1-2 vuoden välein. Vain hyvin harvoin tulos on niin hienoinen että sitä ei voida nähdä. Usein syynä on ihon kollageenin huono tuotanto tai kasvojen liika laihuus, jolloin hoidettavaa kudosta on vähän.

Linkit

www.cosmedi.fi

hifu hifu hifu

Hinnasto - HIFU